søndag den 26. januar 2014

Mandekort...

Var på "jappe-besøg" i scrapklubben i dag. Vi havde egentligt konfirmationskort som udfordring og der var mange fine kort og ideer. Men pludselig blev det mandekort, jeg blev udfordret på. Og så måtte jeg i gang via Tina Aarhus's pinterest opslagstavle på pinterest.
Jeg blev inspireret af dette kort her.
Her er mit kort så:

Har altid tænkt, at jeg IKKE ville lave et kort med biler, men så lod jeg mig inspirere af Tina, og så måtte jeg jo ud i Anjas butik og finde et bil-stempel. 
Jeg brugte en embossing folder, som jeg havde i forvejen med mursten, da jeg synes, den er så flot og alligevel maskulin. Papiret er fra Simple Stories - Awesome. Da jeg købte den, var jeg ikke klar over, at papiret var ret maskulint. Men nu får jeg det så brugt alligevel. Win win. :o)

God søndag derude.

Kærlig hilsen 
MosteH

3 kommentarer: