fredag den 14. februar 2014

lag-på-lag kort

Jeg er blevet inspireret af et indlæg, jeg så her på hobbyboden, og liftede et billede, jeg har set på pinterest der. Det blev til dette kort:


Papiret er "selvfølgelig" fra Maja Design, og jeg har forsøgt, at lave lag-på-lag. 
Har lidt mange ting (ud over en eksamen, der hænger over hovedet), jeg gerne vil have afprøvet for tiden. Een af tingene er, at sy kort på symaskine. Jeg plejer, at bruge distress markers til at lave stikninger med - dog ikke her. Men synes, det er en fed effekt, når kortene er syet ægte. 

Tak for kommentarer, der bliver lagt på min blog. 

Kærlig hilsen
MosteH

2 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort i lækre farver. Deet ser godt nok ud til, at lilla er vundet mega meget frem her på det sidste, synes der er lilla kort vist alle vegne lige nu, eller er det bare mig, der synes det? Men de er nu også kanon flotte, slet ikke noget der, det er bare lidt pudsigt, at alle synes at bruge det lige nu.

    SvarSlet