fredag den 11. april 2014

Lækre sager....

Jeg var på stempelkursus i går hos Picturing the World. Selv det er langt hjemmefra (= en lang køretur), så var det det hele værd. Fik virkelig en øjenåbner. Der var jo også mulighed for at handle i shoppen, og det har jeg taget et billede af:


Så har jeg købt gelatos, det har været på min ønskeseddel i lang tid, og nu skal det afprøves sammen med dylusions ink spray, som også har været på min ønskeseddel. Så dette var min førtidige fødselsdagsgave til mig selv. :o)    - har dog set, at der er kommet nogle STORE pakker med posten, så hvad mon gemmer sig i dem?!? Det må vente til i morgen...

Kærlig hilsen

MosteH/Hanne

2 kommentarer:

  1. Uh det ser da ud som om, at alt og alle har været rigtig på handelen her på det sidste, og sikke lækre ting og sager, du også har fået fingre i her. Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af dem i fremtiden? ha ha ha

    SvarSlet
  2. Lyder som en spændende aften. Lækre sager, du har købt.
    God påske.

    SvarSlet