onsdag den 12. december 2018

12. december

Når ting ikke lykkes...

I går var vi på besøg på min datters efterskole, hvor der var Lucia-optog med alle skolens piger og julekoncert med Emmelie De Forest. Derfor lykkedes det ikke at blogge i går.

I min lille scrapverden lykkes det heller ikke.

Jeg ville lige lave lidt spænding i et kort, for nu har jeg endelig fået indkøbt diverse Gessoer og modeling pastes.



Jeg snuppede gessoen og tænkte: "Det var da mærkeligt, som den flød". Åh nej, det var jo Modeling Paste, jeg skulle bruge.





 
Så tog jeg den frem, og vendte papiret om. Man skal vel spare.... 

hmmmm... forstår stadig ikke, hvorfor den bliver gennemsigtig. Der står white på dåsen. 





Så tog jeg den førstindkøbte modelling paste frem. Som er meget grovkornet. 



Ja kønt er det jo ikke. 
Mange hilsner
MosteH

1 kommentar:

  1. Hæhæ..... undskyld, men kan ikke lade være at grine af dine problemer. Men godt forsøgt.
    Det ER svært med alle de krukker og dåser.
    Men skønt at du viser dine knap så pæne ting, i stedet for vi altid kun ser de fine ting - som jeg jo ved, du også laver.
    Ærgerligt julebloggingen gik i stå, men det lyder som en rigtig dejlig oplevelse på din datters efterskole.

    SvarSlet