mandag den 12. november 2018

Udfordret mig selv

Jeg udfordrede mig selv i dag ved at finde noget papir, som jeg havde glemt, jeg havde. Jeg ved hvornår, jeg købte det, for det lå sammen med noget Kaiserkraft papir, som jeg købte for ikke 1 men for 2 år siden.
Ikke så sært, at jeg havde glemt det. :)

Det er Pion Design Mister Tom's Treasure. Jeg er stadig vild med den mørkebrune farve og urene, sikkert derfor jeg købte det.

Det kom der to næsten ens kort ud af.


Jeg vidste, jeg havde et gammel stempel fra My Favorite Things, som handlede om tiden. Endnu en ting fra gemmerne er Liguid Pearls Dark Chokolate. Den har aldrig været i brug. Og når jeg nu ikke har så mange Nuvo, så måtte jeg i gemmerne. 


Jeg synes kortene mangler en 3. farve. Og halvperlerne fra Studio Calico var et forsøg på dette. Endnu en ting, jeg har haft i årevis.  

Mange kærlige hilsner
MosteH

PS. Jeg har fundet den mest lækre blog: Hobbyfrik.blogspot.com. Tjek den ud. Det er lige min stil. Altså den stil, som jeg kommer til at lave, når jeg øver mig lidt mere. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar