mandag den 12. november 2018

Udfordret

Hvor er det fedt, når man poster et kort, og man så bliver udfordret til at gøre det endnu bedre. Måske vi/jeg gør det for lidt? I hvert fald blev jeg udfordret på shabby shic kort til at se teknikker på youtube. Det fik mig til at se timevis af Maremi's Small Art på youtube, f.eks. denne side
https://www.youtube.com/watch?v=RxFIbSKK-Gk
I love it, I love it, I love it.

Det kom der tre kort ud af fra serien Mintay Celebrations. Det er en noget anderledes stil, end jeg ellers har været vant til. Men hvor har jeg hygget.



Kortene er lavet i omvendt rækkefølge. Og jeg har brugt nuvodrops for første gang. Jeg er faktisk selv ret godt tilfreds. Nok fordi processen har været så spændende. 

Mange kærlige hilsner
MosteH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar