mandag den 3. december 2018

3. december

Til convention i Middelfart sad jeg ved siden af Verena, som også kommer fra Scrapklub Syd. Hun udfordrede mig på, at klippe elementer ud og sætte sammen påny.
Jeg har derfor købt endnu en blok af Mintay, og fik lyst til at lave dette kort. Serien hedder Diary


Marta fra Maremis på youtube har inspireret mig til at bruge træ-embellishment. Her har jeg klippet en gren i stykker, så den blev til to. Bøgerne er sat på 2x dobbeltklæbende puder, for at få ekstra højde på. Blomsterne er ligeledes påsat i forskellige størrelser. Lidt blonde stikker frem øverst.


Til sidst har jeg malet lidt glimmer på blomsterne og koppen, for at fremhæve den lidt. Teksten er et ark fra Piatek. 

Happy scrapping
MosteH


3 kommentarer:

  1. Dejligt med inspiration og input. Skønt at du kaster dig ud i det og hygger dig

    SvarSlet
  2. Dejligt at jeg kunne inspirere dig😀.
    Jeg må hellere finde noget mere at udfordre dig med🙃

    SvarSlet
  3. Det er en af de skønne ting ved denne hobby - når man inspireres eller inspirerer andre. Det er helt sikkert en anden stil, end jeg normalt laver, så jeg ville være på udebane, men det ser ud til, at du har set godt efter, for synes, det ser godt ud med skønne detaljer ;)

    SvarSlet