tirsdag den 4. december 2018

4. december

Julescrap
I weekenden var vi til det årlige julescrap i Scrapklub Syd. Det er 2. år, det afholdes, og nu kan vi vist godt kalde det en tradition.

Vi fik to udfordringer:
1. Lav et kort efter en skitse
2. Lav et vintag.
På begge ting skal du helt eller delvist bruge vedlagte materiale.

Kortet er min komfortzone og især bag af Maja Design. Så her har brugt papir fra Majas nyeste juleserie. Samtidig har jeg klippet embellishment ud af materialet. Kransen indeholdt faktisk blå nuancer, så det passede fint til.



Jeg har samtidig anvendt lidt blonde og tilsat to forskelligfarvede nuvodrops. 


Vintagen passede ikke med højden på papiret, så det er skåret bag blomsterne. Hvis man kigger godt efter vil man se, at striberne ikke helt passer sammen.


Jeg pyntede også bagsiden, idet der på vintagen var en flap til hilsen eller pengegave. Jeg klippede en tag ud i samme papir med hvid bagside, så der er plads til at skrive en hilsen her. 


Mange scraphilsner
MosteH



1 kommentar:

  1. Sikke en hyggelig tradition, I har fået skabt jer det og sjovt med de udfordringer. Jeg synes, at både kort og tag er fine - uanset komfortzone :)

    SvarSlet