onsdag den 5. december 2018

5. december

Papir-passion.

Jeg har ligesom mange andre skrappere en passion for papir. Med hvem andre end skrappere kan man synes om et stykke papir SÅ meget, at vi ikke kan klippe i det.

Jeg købte en juleblok af italienske Stämperia hos Hobbyboden. Jeg tabte næsten vejret af beundring, da jeg åbnede pakken.

Da vi så i weekenden havde julescrap i Scrapklub Syd, var Jette fra Festshoppen i Gallehus på besøg med halvdelen af hendes butik. Og hun havde 15-20 forskellige blokke fra Stämperia. Og hvad gør man så, når man skal vælge. Ja jeg savlede først. Tog tre, lagde en tilbage, og endte med at købe 4 pakker.

Og kig lige med her....



Her er de 5, jeg har indtil nu.


Her er et udpluk af "Blue Land"



 

Det er SÅ lækkert.

Mange kærlige hilsner
MosteH


2 kommentarer:

  1. Åh ja.... det papir forelskede jeg mig også i for ca et halvt år siden. Jeg var himmelhenrykt over at se det i weekenden👍🏻 Kom da også til at købe mere🙈. Jeg deler min passion for stämperia, maja og mintay med dig. Og så er jeg lidt pjattet med 13@rts også😍

    SvarSlet
  2. Jeg har godt hørt om, hvordan den blok gik som varmt brød i Hobbygården :) Jeg undrer mig dog over, hvordan regnestykket går op …. Tager 3, lægger 1 tilbage og ender med 4 ;) Uanset hvad, så er det jo dejligt, for vi bliver glade af at scrappe, kigge på vores sager og det er vel det vigtigste

    SvarSlet