fredag den 7. december 2018

7. december

Elsker lilla

Jeg kan godt lide at lave kort i lilla. Der er bare noget over den farve.
Så jeg var ikke i tvivl, da jeg så Stämperia i lilla. Den MÅTTE jeg eje.





Jeg synes kortet skulle have lidt nuvo drops, men min nuvo drops i lilla er lidt for tyktflydende. Jeg har derfor fået at vide af Anette i Happemade, at jeg skulle forvarme min nuvo drop. Og kan man varme den i hænderne samtidig med at man arbejder? Nej vel? Så jeg stak den ind i bh'en. 
Da jeg var færdig med kortet, kørte jeg ind til byen for at købe lidt gaver. Da jeg kom hjem opdagede jeg så, at jeg ikke havde sat nuvo på, og jeg ledte efter flasken. Og ja, den sad så stadig i bh'en!!! :)

God fredag
MosteH

4 kommentarer:

  1. Sikke da et lækkert kort... og sjov historie der fulgte med 😂😂

    SvarSlet
  2. Haha...tak for et godt grin.....
    Nu er det jo heldigvis tid til store frakker, så jeg håber ikke, nogen har opdaget, at du rendte rundt med Nuvo drops i BHen.
    Rigtig flot kort du har lavet med det lækre papir. Fedt med flere lag - og gazebind. Og igen den fine TILLYKKE die, som jeg ikke mente, jeg havde brug for. Nu ser jeg den alle vegne.....og er blevet klogere. Den er altså så fin.

    SvarSlet
  3. ha ha - ja den var da godt gemt :-) og et rigtig flot kort. Den der tillykke die er da flot, måske jeg skulle mig den :-)

    SvarSlet
  4. Det er da også en skøn farve - og et lækkert kort.
    Sikke et tip, du der har givet videre. Er sikker på, at andre nu også finder på det fremover ;)

    SvarSlet