lørdag den 8. december 2018

8. december

13@rts

På convention i oktober købte jeg en paper pad fra 13@rts Strength in Numbers. Det er en for mig noget meget specielt papir (og jeg så godt, at min søde scrapveninde Pia Boutrup rynkede på næsen :) af det). Det er egentligt et mix af pastelfarver, men på en ikke særlig pastelagtig måde. Gir det mon mening?

Jeg har liftet et kort af Lady E på youtube https://www.youtube.com/watch?v=rGKaEJYZOiw&t=26s . Mest fordi jeg ville lære at sætte blomster på et kort, så det kommer til at se godt ud. Synes, den del er lykkes ret godt.


Snowflaken er embosset med Rangers Seafoam white.


Blomster og blade er penslet med metallic Gilding Polish.



Blade og doily er fra Scrap Man.

God lørdag
MosteH/Hanne

1 kommentar:

  1. Nøj, hvor ser det lækkert ud. Kan sagtens se, at det er pastelfarver, men fordi næsten hele regnbuen er repræsenteret, virker det slet ikke pastelfarveagtigt.

    SvarSlet